31.1. + 16.2. Kirjoita asiakaslähtöisesti verkkoon ja someen -työpajat (ilmainen!)

Miten kirjoittaa kiinnostavasti yrityksen tuotteista, palveluista ja osaamisesta? Hyvät tekstit auttavat yritystä tavoittamaan ja vakuuttamaan oikeat ihmiset. Toimivat sisällöt tehostavat myös myyntiä ja helpottavat asiakaspalvelun työtä, etenkin kun yrityksellä on laaja tuotevalikoima tai monipuolinen palvelu.

Tämä käytännönläheinen koulutus auttaa sinua kirjoittamaan asiakaslähtöisesti verkkosivuille ja someen. Koulutuksessa on mukana runsaasti esimerkkejä ja tehtäviä, joiden aikana osallistujat pääsevät heti harjoittelemaan opittuja asioita.

Ilmoittaudu mukaan maksuttomiin työpajoihin viimeistään 24.1.2023
https://bit.ly/Kirjoita_asiakaslahtoisesti

Lisätiedot: Kirjoita asiakaslähtöisesti verkkoon ja someen | Viexpo